Nüüd on võimalik igal restoranil oma olemasolevat tööjõudu kasutades käivitada toidu kojukande teenus.

Fleet Complete Eesti ja Voog.com on loonud üheskoos lahenduse, mis võimaldab restoranidel kerge vaevaga üle veebi nii tellimusi kui makseid vastu võtta ning kõik tellimused seejärel tööülesannetena kulleritele jagada.

Eriolukorra üheks suurimaks kannatajaks on kindlasti kohalikud restoranid, kelle uksed on olude sunnil suletud. Kui pole kliente, pole ka teenindaval personalil tööd ning varutud tooraine võib raisku minna, mistõttu võivad nii mõnegi lemmikrestorani uksed jäädavalt sulguda. Et ära hoida kõige mustemat stsenaariumit tekkis küsimus, kuidas saaks lahendada restoranide kaks suurimat probleemi. Esiteks, et teenindajatel oleks tööd. Teiseks, et mingisugunegi käive säiliks. Lisaks sellele peaks kogu asi töötama võimalikult vähese inimkontaktiga.

Voog on kodumaine veebipoodide ehitamise tööriist, mille abil saab lihtsalt ja kiirelt üle veebi tellimusi ja makseid vastu võtta. Fleet Complete on maailma kiiremini kasvav telemaatikaettevõte, mille üheks tugevuseks on justnimelt mobiilsete tööülesannete, nagu kulleriteenus, haldamise lahendused. Koostöös loodud lahendus aitab säästa nii Wolti kui Bolti vahendustasu ning lisaks sellele puudub otsene vajadus ka lõppkliendilt kojukande eest raha küsida. Esimene restoran, kes kõnealuse lahenduse abil oma äriga internetti kolis, on Tartus asuv Kolm Tilli:

 

“Mõne nädalaga on meie suurest restoranist saanud täiesti teistsuguse iseloomuga koht. Peame olukorraga kaasa minema ning teeme seda selleks, et kunagi saaksid külalised taaskord Kolme Tilli tulla. Proovime iga hinna eest lõpliku sulgemise vastu võidelda. Esimesed päevad olidki üks suur “ettenägematu olukord”. Alguses plaanisime hakata tellimusi üle telefoni vastu võtma, ent tagantjärele vaadates oleks sellisel viisil tellimuste haldamine ikka väga keeruline olnud. Seepärast on seda suurem heameel, et Veiko (Fleet Complete turundusjuht, Veiko Strauss) meiega ühendust võttis ja selle lahenduse välja pakkus. Tellimused tulevad mugavalt veebist ning liiguvad otse kullerite telefonidesse, mis teeb meie töö efektiivsemaks ja kiiremaks.” — Mikk Valtna, restorani Kolm Tilli juhatuse liige.

 

Oma kullerteenuse saavad püsti panna kõik restoranid ning ülevaate lahendusest leiab nii Voogi kui Fleet Complete’i veebilehtedelt:

https://fleetcomplete.ee/kontaktivaba

https://www.voog.com/kontaktivaba

2.aprillil kell 14.00 toimub lahenduse teemal veebiseminar: https://app.livestorm.co/voog/kontaktivaba?fbclid=IwAR0rTKCty3SN46l4TuCAyqm_7SP68b32RxROzhd-Wiu0pOn2HVPXG7PNGcQ

 

Lisainfo

Veiko Strauss
Baltikumi Turundusjuht
Fleet Complete

+37253466893

veiko.strauss@fleetcomplete.eu