oktoober, 2018
Sündmuse detailid
Kuidas mõnes toidukohas on nii, et kui klient siseneb, siis kohe on ta lummatud külalislahkusest, hubasest interjöörist ning hõrkudest maitsetest? Piiratud arvu klientide pärast käib Eesti toidumaailmas tihe konkurents. Kuidas jõuda selleni, et toitlustusettevõtte poolt pakutav tervik
Vaata rohkem
Sündmuse detailid
Piiratud arvu klientide pärast käib Eesti toidumaailmas tihe konkurents.
Kuidas jõuda selleni, et toitlustusettevõtte poolt pakutav tervik koos maitsete, interjööri ja teenindusega oleks tugevalt üle keskmise ning meenutaks kohaliku muusika mõistes arvopärdilikku omaloomingut? Kuidas eristuda? Mida kliendile pakkuda, et ta koos sõpradega tagasi tuleks?
Konverentsi eesmärk on tõsta Eesti toitlustuskohtade taset, nii klienditeeninduse kui ka toidu valiku ning selle kvaliteedi osas.
- Toimumise kuupäev:18.10.2018
- Registr eerimise lõpp: 16.10.2018
- Asukoht: Laitse Graniitvilla (Laitse, Kernu vald, Harjumaa)
- Hind: 259 € + km
- Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 16. septembrini soodushind 169€ + km
- Rohkem infot: http://www.eestikonverentsikeskus.ee/event/eesti-toitlustajate-aastakonverents-kas-asi-maitses/
Programm
09:20 – 10:00
Hommikukohv ja registreerimine
10:00 – 10:05
Konverentsi avasõna
Rain Tunger
restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner ning teenindusjuht
10:05 – 10:45
Stabiilselt suurepärane teenindus toitlustusettevõttes – võimatu missioon või siiski saavutatav?
-
restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus partner ning teenindusjuht
- hea teenindus saab alguse kodust
- määravaks on tähendus, mille oma tööle anname, mitte roll, mille võtame
- klienditeenindus vs külalislahkus
- klienditeenindus on liialt pealiskaudne ja omavahel kokku leppimata termin, et mõista oma külalise vajadusi
- soovides tunda suuremat huvi oma külaliste vastu, tuleb ennekõike tunda sügavamat huvi enda vastu
- endast parima võimaliku välja andmise eelduseks on see, et meil endil on hea olla
- ennekõike soovime teenindajates näha säravat inimest
- vajadus inimliku soojuse ja heatahtlikkuse järele on tohutu
10:45 – 11:15
Arengule suunatud personalijuhtimine toitlustusettevõtetes
-
Restoranide Leib ja Umami peremees, teenindaja ja sommeljee
- kas tähtsam on külaline või teenindaja?
- millised eeldused on vajalikud meeskonna stabiilseks arenguks?
- kas ja kui siis miks on meeskonna areng oluline?
- kuidas tekitada meeskonnas soovi areneda?
11:15 – 12:00
Kuidas hoida stabiilset taset tooraine kvaliteedi, hinna kui ka teeninduse osas?
-
restoranide Platz ja Ribe peakokk ning partner
- kohalik vs välismaine tooraine
- kvaliteedi hoidmine läbi motivatsiooni
- teenindus – hoolivus või kohustus
- restoran aastal 2022
12:00 – 13:00
Lõunapaus
13:00 – 13:45
Elustiili restorani edukas käivitamine ja pidamine linnatänavatest eemal
-
Ööbiku Gastronoomiatalu peremees ja peakokk
- Pop up restorani avamine
- Talu renoveerimine ja külaelu tundma õppimine
- Külalised ja inspiratsioon.
13:45 – 14:15
Hea restoran kujundab kliendi maitse
-
restoran Cru peakokk. Esindas Eestit 2015. aasta alguses toimunud Bocuse d´Ori võistlusel Lyonis.
- Kas hea restoran kujundab kliendi maitset?
- Hetkeline vaakum olukord maitsetes ja ideedes.
- Eesti uus köök? Kas copy paste?
14:15 – 14:45
Kõige sobivamad töösuhet reguleerivad lepingud toitlustusasutustes
-
ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TTÜ finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor
Personali kaasamisel toitlustusasutuse töösse on üks peamisi küsimusi see, et millise lepingu võiks nendega sõlmida. Käime läbi kõik peamised lepingu tüübid personali kaasamiseks ning nendega haakuvad riskid, õigused ja kohustused. Samuti vaatame seda, kuidas maksuhaldur kontrollib toitlustusasutusi ning millised on peamised vead.
14:45 – 15:10
Kohvipaus
15:10 – 15:40
Vastupandamatu joogikaardi koostamise kunst
-
Veinituba & restoran R14 omanik ning veinimaailma grand old man
- Peakokk ja sommeljee määravad restorani näo
- Menüüpõhine veinikaart
- Õige hinnatase – toit versus joogid
- Joogivalik restoranis –arvestama peab klientide eri kategooriaid
- Catering – joogivalik mis katab menüü ja võimaldab kiire teenindamise
15:40 – 16:10
Know-how and personal experience from a Michelin star restaurant
-
rahvusvaheliselt tunnustatud talendikas peakokk
16:10 – 16:15
Konverentsi lõpetamine
Rain Tunger
Lisainformatsioon
- Sündmuse tüüp:
- Konverents
- Lektorite arv:
- 8
- Sihtrühm:
- Toitlustusettevõtete juhid (sh catering), peakokad, teenidusjuhid ning kõik teised teemast huvitatud isikud.
- Õppemeetodid:
- Õppe kestvus 6,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
- Loobumistingimused:
- Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 26.09.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 27.09 – 10.10.2018. Kui loobutakse hiljem kui 10.10.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
- Projektijuht:
- Mari Teppo, eriprojektide juht
- Toitlustus:
- Jah
Aeg
(Neljapäev) 09:20
Koht
Laitse Graniitvilla
Laitse, 76302